Somessa ja sisällöntuotannossa kaikki näyttää usein todellisuutta paremmalta. Tekisitkö sinäkin vuonna 2022 entistä rehellisempää sisältöä?
Osuva tuotekuvaus tekee verkkokaupan tuotteista mielenkiintoisempia ja rohkaisee ostamaan. Sisällöntuotanto on asiakaspalvelua.
– Voi kauhea, sinullahan on aivan hirveä työ! sanoi eräs asiakas minulle kuluneella viikolla puhelimessa, ja nauroimme päälle.
Sisällöntuotannossa teksti-, kuva- ja videosisältöä luodaan esimerkiksi yritysten kotisivuille, blogeihin ja sosiaaliseen mediaan.
Markkinoinnissa copywriter luo yleensä myyvää tekstiä, jolla on selkeä tarkoitus. Sisällöntuottajan rooli on kokonaisvaltaisempi.
Yrityksesi tarina on kilpailuetu, jolla tavoitat asiakkaita uudella tavalla. Tarinasi kiinnostaa meitä. Miksei se kiinnostaisi muitakin?